04 Haziran 2009

This is the new Sith




Geceleri yatıyorum, yatmadan önce düşünüyorum. Rüyamda Dathomir'deyim Bounty Hunter seçmişim fakat ışın kılıcımda var, Force Sensitive olup olmadığımı bilmiyorum. Sonra karşıma bir Rancor çıkıyor, üstün manevralarımla onu başarılı bir şekilde alt ediyorum. George Lucas'ı görüyorum, diyorum ki Old Republic'i ilk ben alıcam, beni betaya alırmısın? Diyor olmaz kuzenim için yer ayırttım bile, sen en iyisi bakkaldan bir ekmek al gel, sonra çay koyarım ben diyor.

Tamam diyorum.Trailer çok güzel olmuş ama, oyunda trailer olsun gibi diyorum.

Sonra çayı koyuyorum, George gazeteyi okuyor, diyorum bırak şimdi gazeteyide classları konuşalım, oyunda taraflımı başlıyoruz diyorum.

Sonra uyanıyorum, finalim varmış, allah belanı versin Lucas, ömrümü çürüttün.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder