06 Ağustos 2009

mario mu? meeeh.

Braid. Oyunun adı bu. Platform oyunlarına farklı bir anlayış getirdiğini açıklamama pek lüzum yok video zaten herşeyi anlatıyor. Benim anlatmak istediğim daha çok oyunun hikayesi, kurgusu, müzikleri, atmosferi ve o mükemmel sonu. Ama bunu da yine siz kendiniz deneyimleyin. Son yıllarda oynadığım en keyifli oyunlardan biriydi. Alice in wonderland tadında atmosferi, portal tadını veren heyecanlı puzzlelar ve onun gibi heyecan verici hikayesi ve kurgusu. ve müzikler... Hepsi bu 100 küsür MB'lık oyunda. Bağımlısı olacaksınız.

4 yorum:

  1. Senin tavsiyene uydum ve indirdim. Mükemmel bir oyun, sayende oynadım. Ne kadar teşekkür etsem az. Herkese şiddetle tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  2. Indie oyunkara genelde temkinli davranırım ama bugün boş geçen öğlen vaktini tavsiyene uyup değerlendireyim dedim ve pişman olmadım. Uzun zamandır bir oyund bu kadar kafa yormamıştım. Hatta sözüm ona gerizekalı gibi hissettiğim anlar oldu. Oyunu bitirdim ama sadece 2. bölümün puzzle'ını tamamlayabildim, gölge halinin olduğu kısmı ise hala çözebilmiş değilim :D İnat ettim tam çözüme falan bakmayacağım kendi başıma bitireceğim bu oyunu.

    YanıtlaSil
  3. 3ü de tamamladım ay çok oç bi youn dayanamadım söyliycem asdfgh.

    YanıtlaSil
  4. berk walkthrough olmadan çok zor o oyunu bitirmek, kasma adamım. fakat bitirirsen gel bana bitirdim de, ne istersen alayim sana.

    fakat sağa ve sola giderken zamanın değiştiği episode'a geldiğinde çizeceksin kafayı.

    ama nolur sonunu bi yerde izleme, spoiler alma.

    YanıtlaSil